Hemkomst

Till slut. Återkommen. Tidigare idag: saknad. Nu: förälskelse.

Glömde handbagaget på arlanda med kamera och böcker, lyckligtvis återfinns det på hittegodsavdelningen.
Jag glömde bort att det finns band som som är starkare än all världens åtrå. 

Någon har glömt bort att vattna blommorna i mitt rum och de ser slokna och ledsna ut. 
Allmänt | |
#1 - - Anynoym:

Hm. Du skriver hemskt pretentiöst. Jag hoppas att du är medveten om detta.

#2 - - Ensambarnet:

Hej och välkommen hem.
Nej, Tregångare är inte det som lockar mig mest -

"och varje människa / har två änglar med sig, / en på vardera axeln / - Raqib och Atid - som antecknar allt du säger och gör. " ????

Men vad tror du om Bo Gustavsson:

http://www.svd.se/dynamiskt/rec_litteratur/did_10634870.asp

#3 - - Caroline:

Hej,

är du redan tillbaka i Uppsala? Hann du med att skiva något på denna korta tid?

Har du läst "The Picture of Dorian Grey" av Oscar Wilde? Det finns ett förord i boken som handlar om konstnären, värt en titt om du inte sett det förut. Fullt av klyschor du kan lägga till ditt redan ansenliga förråd =).

För övrigt finns det något värre än långt hår, det kallas "framgångsfrillan" och är höstens look på ekonomikum, tillsammans med bruna boots och gubbkoftor.

Välkommen tillbaka.

#4 - - Tuvstarr:

Haha, hur ser framgångsfrillan ut då? :)

#5 - - Ensambarnet:

"All art is quite useless" - Wildes korta förord i korthet

#6 - - johan.:

mycket skratt, tack för historien om hyresgästen. : ]

#7 - - Laoan:

hejsan vad handlar the picture og dorian gray om ? om någon har läst snälla maila mig. tack
[email protected]

Upp